Автодорожний/залізничний самохідний стріловий підйомник RR 19/500

Робоча висота: 18,7 м
Ємність кошика: 500 кг
Живлення:
Дизельний двигун + електродвигун змінного струму
або
Дизельний двигун + електродвигун постійного струму

Потужний, маневрений і безпечний з робочою висотою до 19 метрів.

• Легко транспортується до місця роботи
• Компактний з високою вантажопідйомністю кошика
• Самовирівнюється на залізницях, компенсуючи перехил до 200 мм
• Висока швидкість передачі до 19 км/год (до 5 км/год з висунутими стрілами)
• Легкий доступ доколіс
• Універсальний і оснащений такими аксесуарами, як гідравлічний генератор, допоміжний двигун, вимірювальний пантограф, кілька датчиків, дистанційна діагностика та геолокація.
• Має телескопічну стрілу без проводів, встановлених на зовнішній стороні стріли.
• Залізнична вісь, що коливається в обох напрямках руху.

Старший брат нинішнього RR14/400, але з тими ж основними характеристиками, такими як двигун EURO V, допоміжний двигун і незалежна гідростатична трансмісія; він пропонує вантажопідйомність і робочу висоту більше, ніж у меншої моделі.

Ця модель ідеально підходить для роботи на висоті понад 14 м.

Обладнаний телескопічною стрілою, він надзвичайно стійкий і безпечний , а вантажопідйомність кошика для трьох осіб додатково зросла до 500 кг. Застосовані технологічні рішення включають телескопічну головну стрілу без зовнішніх проводів і шлангів.

Повнопривідна трансмісія з чотирма керованими колесами з шинами і такою ж кількістю залізничних провідних коліс робить його надзвичайно здатним під час їзди через перешкоди та на бездоріжжі.

Автоматичне вирівнювання
Можливість роботи на колісах з нахилом до 200 мм, з автоматичним вирівнюванням вежі та всіх надземних частин, щоб підтримувати рівне робоче положення.

Обертання: +/- 180°
обмежений механічними штифтами та електричними датчиками, з дисплеєм у кошику.

Двигун
Платформа оснащена двигуном потужністю 55 кВт, який відповідає суворим стандартам викидів «EU Stage V» через DPF на вихлопній системі.

Лінії всередині стріли
Внутрішня направляюча система всередині телескопічної стріли дозволяє встановлювати як гідравлічний плунжер, так і лінії та дроти, що означає, що делікатні деталі не встановлюються зовні, де вони можуть бути вражені сторонніми тілами і порушити роботу платформи.

Відеокамера
Щоб покращити видимість водія, можна встановити додаткову відеокамеру та дисплей для покращення огляду сторони, протилежної робочому кошику. Це також полегшує вирівнювання з колією, коли платформа заходить на залізницю.

Еквіпотенціальне просіювання
Усі платформи оснащені мідними кабелями великого перерізу, щоб мінімізувати електричний опір між робочим кошиком і залізничними колесами. Відповідає вимогам залізничних правил у всіх країнах.

Сидіння водія
За запитом для водія платформи може бути встановлено відкидне сидіння, щоб зробити довгі переїзди більш комфортними.

Світ, в якому ми живемо сьогодні, вимагає підйомників-павуків, які можуть працювати в різних умовах. Ось чому, щоб задовольнити конкретні потреби клієнтів, ми оптимізували серію аксесуарів. Крім того, наш технічний відділ доступний для вивчення та розробки інших аксесуарів та індивідуальних опцій відповідно до вимог та очікувань замовника.

Запит консультації:

Информация о клиенте
Дополнительная информация

наверх