Автодорожний/залізничний самохідний стріловий підйомник RR 9/200

Робоча висота: 9,5 м
Ємність кошика: 200 кг
Живлення:
Дизельний двигун + електродвигун змінного струму
або
Електродвигун змінного струму + електродвигун постійного струму

Переваги:

Компактний, міцний і універсальний для роботи з обслуговування залізниць.
• Робоче навантаження кошика 200 кг
• Робоча висота 9,50 м
• Бічний виліт 4,70 м
• Двомісний кошик
• Самовирівнююча платформа на залізничних поворотах (CANT)
• Незалежне пересування на колесах і рейкових колесах
• Дизельний двигун Kubota, 10,5 кВт
• Буксирується на звичайних причепах повною масою 3,5 тонни
• Змінний кошик

Новий RR9/200 – це невеликий підйомник, нещодавно розроблений компанією Platform Basket, щоб спростити технічне обслуговування залізниці.

Продукт був розроблений з метою запропонувати надзвичайно легке та компактне обладнання, яке можна транспортувати автомобільними причепами з максимальною загальною вагою 3,5 тонни та здатне працювати на залізницях на робочій висоті до 9,5 м з корисним навантаженням 200 кг та дві людини на борту. Підйомник RR9/200 пропонує можливість мати самохідну платформу як для залізничних, так і для цивільних робіт на висоті. Обладнання можна транспортувати на робоче місце за допомогою пікапа або фургона з буксирним гаком і легкого причепа, яким можна керувати без ліцензії на вантажні автомобілі.

Конструкція рейкового підйомника RR9/200 складається з колісної бази для використання на дорозі та бездоріжжі, що забезпечує чудове зчеплення з будь-якими умовами землі, а також низьке питоме навантаження, спеціально розроблене для пересування по делікатних підлогах залізничних станцій.
Підйомник також має систему з 2-х гідравлічно керованих кареток, які дозволяють переносити машину з коліс на залізничну колію.
Справжньою перевагою цієї моделі є гідравлічне обертання колісної бази перпендикулярно двом залізничним коліям, що забезпечує легкий доступ до залізниці без необхідності особливих маневрів вирівнювання.

Трансмісія має незалежні ведучі колеса як для керування колісною ходовою частиною, так і для трансмісії на залізничних колесах. Кожне залізничне ведуче колесо має негативне гальмо, що гарантує гальмування обладнання за будь-яких умов, коли немає живлення. У поєднанні з двошвидкісною системою рейковий підйомник RR9/200 можна використовувати на залізниці зі швидкістю до 10 км/год.

Потужність забезпечує дизельний двигун потужністю 10,5 кВт.
За запитом він також може бути оснащений літій-іонними батареями для повністю електричної роботи, щоб зробити обладнання придатним для використання в тунелях, підземних залізницях та всередині будівель, таких як склади, станції тощо.

Верхня конструкція складається з башти, що обертається на 360°, з автоматичним вирівнюванням кошика навіть за наявності нахилу рейки до 180 мм з колією 1435 мм.

Його шарнірні важелі роблять його надзвичайно компактним і придатним для в’їзду та виїзду з залізниці навіть за наявності дороги, відкритої для руху.
Повністю алюмінієвий робочий кошик пропонує достатній робочий простір для розміщення до 2 осіб на борту (200 кг).
Завдяки послідовності мідних оплеток CSA 35 мм2, розташованих між різними з’єднаннями платформи, забезпечується еквіпотенціал між кошиком оператора та залізничною колією, щоб забезпечити безпеку персоналу на борту в разі електричних скачків.

Основне використання:

Цивільне застосування – завдяки обмеженій вазі та тиску на грунт, машина є хорошим вибором для робіт з технічного обслуговування на дахах платформ залізничних станцій.
Доступ до рейок, для легких робіт з технічного обслуговування, таких як попереджувальні знаки, освітлення та електричні лінії.
У тунелях і підземних залізницях, для загального обслуговування всередині будівель, наприклад станцій. Оснащений літій-іонними акумуляторами для чистої енергії без викидів.

Поворот гусеничних колій на 90 градусів дає можливість миттєво перейти від залізничної до автомобільної дороги.

Рухом по дорозі можна керувати одним із двох способів: на борту або за допомогою зручної мобільної консолі, яку керує оператор на землі.

Ергономічний модуль керування дозволяє легко використовувати джойстик, важелі та інтуїтивно зрозумілий дисплей. З RR/9 робота буде схожа на гру.

Гнучкість: від використання на залізниці до обслуговування на землі. Компактний RR/9 дозволяє прибути куди завгодно, навіть через вузькі проходи.

Анемометр (за запитом) для контролю швидкості вітру та сповіщення, коли він досягає допустимої межі (45 км/год)

Дистанційна діагностика та геолокація (за запитом) - Бортовий пристрій, що дозволяє дистанційно керувати платформою персоналом, який відповідає за її ефективність.

Світ, в якому ми живемо сьогодні, вимагає підйомників-павуків, які можуть працювати в різних умовах. Ось чому, щоб задовольнити конкретні потреби клієнтів, ми оптимізували серію аксесуарів. Крім того, наш технічний відділ доступний для вивчення та розробки інших аксесуарів та індивідуальних опцій відповідно до вимог та очікувань замовника.

Запит консультації:

Информация о клиенте
Дополнительная информация

наверх